back to the 50´s

Mhmm! Det finns verkligen ingen vackrare och tjusigare än riktig retro inredningstil. Älskar verkligen 50 och 60-talets ljuva pastellfärger och anser i samma veva att prickar är något man aldrig kan få för mkt av!
Sitter just nu och surfar runt och hittar de mest utsökta sakerna som fingrarna bara vill klicka hem. Herregud vad jag önskar att det var idag jag skulle flytta! Mitt blivande hem kommer bli en oas av vintage och omgjorda loppisfynd. Det är trots allt tur att jag är någorlunda estetiskt och pyssligt lagd.
Detta står i alla fall högst på min önskelista:



Klocka och timer


Saft/Mjölk-Kanna


Förtjusande bricka från Daisydopper


Radio i riktig retro stil (åh vad jag älskar denna)



Och vem vill inte duscha varje dag när man har dessa?


Duschdraperi


Bäddset




Disktrasa







Åh jag har tusen andra saker jag skulle vilja visa er, men det kommer en annan dag. Nu blir det sängen, för imorgon väntas en heldag på jobbet. Efter det ska jag kidnappa min farmor, sen ska jag åka och handla kläder åt henne. Jag har försökt ett bra tag att få ut henne på dans för att träffa sig en ny karl ( var trots allt 12 år sen farfar dog) Så nu ska hon få en makeover av mig. Imorgon ska hon få välja ut nåt ballt att ha på sig, sen ska hon få en spakväll hemma med fotfilning, massage, hårfärgning osv. Hon kommer inte se ut att vara en dag över 50 när vi är klara:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback