Sanslösa fredag.

Thuddelilo!
Allt väl? Själv har jag äntligen börjat repa mig efter gårdagens bravader.
En lugn och stillsam hemmakväll med Erika slutade med en vild utenatt. Allt tack vare Bobbas skrikande öltarm.
Så väldigt impulsivt och med en makeup gjord på två minuter drog vi till ladan. En väldigt trevlig kväll faktiskt, även om folkmängden inte var så stor. Men med Erika med sig har man dock aldrig tråkigt.
Dock känns det verkligen i kroppen att man börjar bli gammal, lägger jag mig efter klockan tolv,med eller utan en gnutta vin i kroppen, är jag ändå en zombie dagen efter. Helt sanslöst! Därför jag inte kan jobba natt längre, för när jag väl vaknar sen på dagen, är det i en dimma som kan liknas vid ett riktigt bakfyllerus. Tror verkligen att min hjärna är ställd på att kopplas bort prick 22:00.


Nu ska jag däremot  fräscha upp mig lite och försvinna bort till Erika. Det är tur att jag har en privat chaufför som skjutsar och hämtar upp mig, speciellt med tanke på att mitt knä idag är helt svullet och gör skitont. Dessutom "knakar" det i det när man rör vid knäskålen. Skitmysko! Så som sagt, tur att jag har fr. Miding, hon är trots allt bäst i alla sammanhang :*

Hoppas er lördagskväll blir trevligt:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback