<4

åg herregud egengliten är jag alldeles för full för att skriva här men vem bryr sig om stavning.
Jag har haft en helt underbar kväll tack vare helt uuuuuuunderbara vänner. Helt perfekt. Allt från grillning till hemmafest. Höjden av uppskattning av livet är att stappla hem klockan fyra en söndagsmorgon,lukta grill-os, se solen gå upp över en rödklar himmel och inse att man har sveriges mest trogna och roligaste vänner sin  sida. Blir så jävla melankolisk så jag nöstan lipar. Tack vår eventuella gud för mitt underbara liv. Idag är jag så förbannat lycklig!
Jag har inte bara 4 helt sanslösa vänner, jag har tamejfan 4 systrar. Finns inga ord hur mycket jag uppskattar dessa människor i mitt liv, Mikaela,Josse,Erika,Sabbe. En dag ska ni få tusen gröna skogar och en miljön blåa hav, men tills dess ska ni veta att ni är dom bästa! *lip*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Men lilla gumman. haha =0) Va söt du är. <3 Du vet att jag tycker detsamma om dig. <3 Puss & Kram Älskar Dig Lillasyster. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback