Ojäää

Phu, Är totally slutkörd. Har gett mig fan på att jag ska orka jogga bruket-rundan innan sommaren lider mot sitt slut, så nu har jag försiktigt börjat kämpa. Idag körde jag på runt skolan-genom centrum-över korpalycke-ner mot centrum igen-och förbi ishallen-rundan, och vet ni, jag joggade nästan hela vägen, förutom i backarna, backar är överskattat. Är så förbaskat stolt över mig själv, och aldrig har slutkörda värkande ben varit så angenämnt. Får väl ge ett litet tack till Josse, som cyklade två meter före med vattenflaskan i handen så jag var så jävla tvungen att hålla takten för att kunna släcka min trånande strupe;D
Vet inte riktigt varför, men det känns som någon slags börda ha släppt från min axlar, känner mig glad och härlig. Måste nog bero på det fina vädret, och alla yatzy-rundor med kaffe, jag och Miding tagit idag, då jag vann vaaaaaarje gång. JAPP! heheh eh!



Idag satt jag och Sabbe och snackade i telefon i närmare tre timmar sammanlagt. Det är helt sjukt att man kan ha så mycket att säga en annan person. Och det är helt sjukt hur mycket jag saknar att ha henne fem minuter gångavstånd ifrån mig.
Vi kom in på vår gymnasium-tid tillsammans, och hur jävla rubbade vi var egentligen. Förstår inte hur man kunde ha så förbannat roligt. Så bara så du vet Sabina, när du kommer ska vi ligga skavfötters, äta överblivna chips och kolla family guy, just like the old days.!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback