söta Söndag

Tjatjotjim!
Är helt slutkörd, har varit två sekunder ifrån att somna i cirka 5 timmar nu.
Kom i säng alldeles för sent igår eftersom jag var sällskap med Erika som fyllekörde Bobba och Danne till brunnen. Tror vi hamnade i säng någon gång runt 4-tiden, sen upp igen vid 8 eftersom det var bestämt att spendera söndagen på Ikea. Trots att köksbordet jag ville ha var slut, lyckades jag ändå bränna 700 spänn på kastruller, stekpanna, skärbräda, nya bestick, påslakan osv. Dessutom hade jag ju trots allt rätt trevligt sällskap. En helt ny värld öppnar sig när man går runt där inne, och helt plötsligt vill man köpa allting! Jag har hittat massa fina saker som bara står och väntar på att jag ska köpa dem. åååååh! Längtar tills jag flyttar, dock är det inget som lär ske detta halvåret, eller innan jag är färdigstuderad, men ändå!

Nej dags för sängen, ska upp tidigt imorgon och plugga undan det sista jag har kvar.
Sen är det faktiskt bara två prov kvar och jag är färdig med kursen. Det har gått sjukt snabbt!

Natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback