Heeeelg.

Håhåjaja! Nyss hemkommen från jobbet, Eller ja, har slutat för ett bra dags sen, men var tvungen att uträtta massa ärenden så hemkommen i tid blev jag ändå inte. Trodde aldrig jag skulle orka upp i morse. Lördagens bravader sitter fortfarande i. Erika skulle vara fyllechaffis till Kärrasand, och vi bestämde oss för att gå in vi med. Och mot alla odds hade vi förbannat trevligt. Dock höll vi oss från dansbandsgolvet. Men det var ingen större förlust med tanke på att en riktigt bra trubadur spelade vid severingen. Lyckat med andra ord. Men vem kan ha tråkigt med fr.Miding?
Sedan blev det efterfest hemma hos Erika md Bobba och Rikard med Alias-spelande. Haha, det är nog tidernas BÄSTA spel. Eller så var det bara vi som var tidernas bästa spelare. Lutar dock åt det förstnämnda. Kom inte hem förräns bortåt halv sju snåret. Precis i tid för att se de första kommunalarbetarna köra till jobbet. Och har aldrig kännt mig så nöjd som vid tanken att jag skulle få sova precis hur länge jag ville. Visst är skadeglädjen den enda sanna glädjen?

Söndagen spenderades även den hemma hos Erika. Hon bjöd på finmiddag, bakiskäk, trevligt sällskap och film. Det är tur att man har en toppenpingla som vän när man inte är i sitt bästa skick:)

Med andra ord en toppenhelg, och nu ska jag gå ut med Elvis ( är bäääse-vakt tills imorgon bitti) Lär aldrig lämna ifrån mig honom!:D



Såhär ser man tydligen ut när man är i sitt esse.
De sa att jag hade roligt i alla fall

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

du kan vara världens bästa vän. dessutom är det du som gör att det alltid är roligt! :)

Postat av: Saara

Japp Ladan-- :) Det dä ser ut som hemma hos oss jue.. Har du varthär och kuckulurat och ännu viktigare: var var jag vid den tidpunkten?? kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback