Ögoninflammation

Fyfan. Jag som går runt och skryter om hur jag aldrig blir sjuk, har nu mot alla odds drabbats av en jävligt äcklig inflammation, nämligen ögoninflammation. Mitt ena öga är torrt som grus samtidigt som det rinner både vätska och var ur det (logik?). För att inte tala om hur det ser ut som jag försupit mej grovt under en månads tid. Svullen och rödögd. Ska trots detta streta emot logikens alla regler och åka in till stan med Josse. Måste bara till apoteket och köpa natriumklorid först. Fyfan! och jag som hade en väldigt kul jobbpass framför mig i morgon, det lär väl rinna ut i sanden. Så typiskt.
Jaja! Man ska aldrig ropa hej förräns man är över bäcken.

Ha en härlig dag!

Typ såhär såg jag ut i morse.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback