Torsdag

Shubbedooo! Long time no seen som alltid.
Men hur kul är det egentligen att lämna ut hela sitt liv öppet såhär? De personer jag vill ska veta intima saker om mig vet det redan, så nu ska jag härmed hädanefter vara väldigt formell och tråkig.



Har i alla fall sakta men säkert börjat repa mej efter att legat pall i en vecka av i mina ögon, tidernas värsta förkyldning. Brukar aldrig bli sjuk, men denna gången slog det verkligen hårt, har fortfarande en jävla slemhosta kvar.
Har dock varit en fullspäckad dag idag känns det som, pluggat halva eftermiddagen, blir dock inte ett dugg klokare på det, druckit kaffe med Miding och Bobba i tre timmar, och kom nyss hem från  1, 5 timmes promenad med Josse.
Känns verkligen att träning blivit åtsidosatt den senaste veckan. Vill inget hellre än att få tillbaka lite flås igen. Men hur lätt är det när man har en vän som bakar det mest himmelska kakorna i denna värld:(!!! Inget är rättvist.

Näh, nu ska jag ta en varm dusch och invänta min lilla pärla som lovade att komma förbi och ta ett nattbloss.
Goooooooodnatt!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

aaaah du är så fin jessie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback