<3


*Sitter och lyssnar på R.Kelly- The worlds greatset*

Jag: Hrm....sjunger han "I am a meatball"?
Erika: Eh...nej, han sjunger " I am a negro"!!

Rätt text: I am an eagle.

Därför denna bruden är min själsfrände ;D
Det är konstigt, för det finns nog inget vi inte gjort eller inte skulle kunna göra tillsammans, bortsett från att ligga.
Vi bor i stort sett ihop. Jag planerar inte vad jag ska göra i helgen, utan vad vi ska göra. Önskar att jag hittar en manlig kopia av denna brud :* PUSSsSSELIPUSSSSSS!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Du vet att vår kärlek finns i luften. Jag vet att du vet...

Haha, själsfränder är nog bara förnamnet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback