åter igen gror dagen

God morgon!
Allt väl?
Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag går till skolan.
Är totalt slutkörd, har legat och snurrat hela natten och drömt helt bisarra drömmar, som jag verkligen inte kommer gå in på här.
Nu vankas snart lektion i alla fall, dock bara till tolv, sen ska vi i detta hushåll åka till IKEA.
Mamma och jag har målat om nere i tvrummet, så nu ska vi köpa ny matta och bokhylla. Vet dock hur det kommer sluta, jag kommer sitta där med mina 32132321 småsaker som jag alltid kommer hem med..

Slänge rupp en hysteriskt rolig bild istället, för er läsare som kan YMCA-dancen :D
Take care

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Å så roligt, hoppas du hittar massa fint. =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback