shuhu!

Hej min små gelehallon!
Allt väl?
Idag mår jag prima, har haft en toppendag faktiskt.

Trots det faktum att medicinsk grundkurs inte är speciellt kul eller givande, gav det ändå resultat att sitta med ansiktet i boken  halva dagen igår. Fick nämligen
MVG på provet idag. Första gången jag faktiskt är riktigt stolt över mig själv.


Sitter här och knapra mina havreknäckerbröd. Om jag fick välja tre livsmedel att leva på resten av livet skulle det utan att ens tveka vara havreknäckisar, skivbar leverpastej och MJÖLK! mjölk, denna himmelska dryck.
Idag följde Mikaela med mig till gymmet, och vi tränade i över två timmar, varav en timme ren konditionsträning. Herregud, aldrig träffat duktigare människor än oss.

Slänger upp lite bilder från ikväll:

Jag när jag handskas med hantlarna.Gav resultat direkt.
Se bara på min slimmade mage, kan krossa skallar med den järnmuskulaturen.
Lite pinsamt att jag råkade sola med en påse över huvudet sist jag var nere på solariet, här ser man rätt tydligt att jag inte har samma nyans på kroppen som i ansiktet.:/





Mikaela blev så himla nöjd med resultatet som träningen av rumpan gav henne
så hon tillät mig fota henne i omklädningsrummet.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jonas

Oh no! im gay :/ ..



:D

Postat av: Mikaela

Hahahahahahaha =D Om de ändå gick så fort. :P

Postat av: Erika

haha, fan va ni är roliga! Kul att din träning ger resultat ;) är du säker på att ni inte började med kursen "vård och omsorgsarbete"? den började nämligen jag med. kursen omvårdnad ligger nu på hösten. jag vrakar och väljer lite själv. skönt för man kan läsa många kurser samtidigt också om man har lust med det ;) hur är det med jessie annars? länge sen nu. tror jag åker till Tingsryd tidigt på fredag. ledig då? kanske kan simma och fika på hyllan eller något om du har lust.. puss på sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback