Ikea


Jag får ångest. Ångest av att åka till Ikea. Jag skulle vilja handla allt som finns! Om jag hade bott själv hade min lägenhet varit klädd i 456 speglar, 4432 soffor, 4390438989043 ljus och mattor i alla färger, bara för att allt är så fint! Men idag fick det bara bli lite vinglas, doftljus och stekspadeset.
Blev så arg, hittade en byrå i samma serie som min säng på fyndavdelning, för nästan halva priset. Jag hittade inte ens skadan som antogs finnas där nånstans. Tror ni jag kunde köpa den? NEJ!. för vem fasen vet hur min lägenhet kommer se ut när jag väl flytta. Kanske inte ens får plats med en byrå. Blir så ledsen.
Mamma köpte i alla fall bokhyllan som jag bestämt. Fick dessutom nya gardiner, så min depression  skulle släppa lite.
Så imorgon ska jag sortera ut all skit, putsa fönsterna och sätta upp nya gardiner.:D
Men just nu ska jag spela patiens!
Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Naw lilla gumman då. Hoppas din kväll blir bra så du kan koppla bort alla bekymmer ud har just nu. *hihi' =) Kramis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback