Idioti gånger en miljon.


Sicken dag.
Vaknade på helt fel sida idag. Fick reda på att mitt csn är försenat på grund av att jag inte skickat in nån jävla försäkring. Idioti! Csn vet inte vad tydlighet är. Dessutom har tydligen mitt paket som jag väntat på i tre veckor, varit leverat till DHL 2 gånger, och sedan skickats tillbaka efterosm jag inte hämtat ut det. Hur fan ska jag kunna hämta ut det när jag inte fått någon AVI, visste inte ens att det var skickat via DHL, utan har gått här och kollat postlådan varje dag. Och nu visar det sig att det ligger på terminalen i växjö i nån dag till innan det skickas tillbaka till mottagaren. Tror ni terminalen har öppet i helgen så jag kan hämta det? NEJ! Idioti 2.
Skjut mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback