morgonstund har guld i mund.

God morgon solstrålar.
Betvivlar att nån av er faktiskt sitter uppe läser detta såhär lagom tidigt på morgonen.
Sitter i alla fall med morgonenes obligatoriska äggmacka och kaffe, och filosoferar. Har faktiskt varit uppe sen klockan SJU!, håll i hattarna. Vad skönt det är att inte sova bort hela dagen.
Nu ska jag snart bege mig till skolan. Ska minsann se till att få så mycket gjort som det bara går.
Fats och andra sidan, säger jag så varje morgon, och det slutar ändå med att jag får sitta hemma och plugga på kvällen. Men lätt hänt när man har trevliga klasskamrater:)

Nej, dags att skörda på farmwille. Helt sjukt spel till att var beroendeframkallande.
Kan inte lägga mig i tid om kvällarna när jag vet att jag måste skörda.
Himla ni med ögonen bara, men en dag kommer ni också vara besatta av speldjävulen. ha!



Puss och kram
// Jessie

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

De menar du inte. haha =0) Jag har faktiskt vart duktig och minskat ner på mitt spelande. :p Funderar på att äslja alla mina elefanter. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback