tisdag

Hej puddingar!

Antar att jag får börja blogga lite seriöst igen. Har trots allt hela TVÅ stycken UNIKA bloggläsare. *klappar frenetiskt händerna*

Idag är jag så jävla pigg, vaknade halv sju, var i skolan lite över nio och har gått på högvarv. Eller ja, snarare att käften gått på högvarv. Hela lektionen urartade och fick bara 2 uppgifter gjorda under två timmar. He he heeeeeee.!
Gav upp klockan två och var och fikade med Stina och Nina på hyllan ist. Lite kaffedrickande och lite skitsnack.
precis som en tisdagseftermiddag ska spenderas.

Kom dessutom precis hem från träningen, herrejisses vad allt gick fort idag. 1 timme kondition+plus styrka armar. Ändå rätt okej men tanke på hur dålig form jag är i nu när jag börjar bli förkyld. Är väl svininfluensan jag råkat på, rätt passade i sådana fall. hehe ehhh?!

Nej, dags för en snabbdusch och sen är det stora kaffekannan och tv-kväll som gäller. Är trots allt säsonstart för två av mina enda favoritprogram, Ugly Betty och DESPERATE HOUSEWIFES! Som jag längtat. Hela sommaren har gått som i en långsam dvala i väntan på detta. Nu vet jag hur en blivande moder känner sig.





Take care
// Jessie

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Å va skoj att du börjat blogga. =0)Alltid lika skoj att gå in och läsa alla ens vänners bloggar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback