why the long face?

Hej alla mina små kycklingar!
mhm, alla som nånsin ägt en bärbar dator vet hur underbart det faktiskt är att kunna ligga ner i sängen och surfa. SAMTIDIGT! Ligger här och pillar med min farmville ( haha eh) och livnär mig på läkerol. Kan livet bli bättre?

Förmodligen inte, men så har jag inte speciellt stora krav heller. Har varit nere och tagit en kopp kaffe med Jenny på hyllan och snackat lite skit. Finns vääääldigt mycket irritation kring en viss människa här i tingsryd, en viss chef snarare. Hade det inte varit för att det vore synd att slösa på hagel, hade **** fått ett skott i huvudet personligen av mig för länge sedan. Idioti!


Nej, nu ska jag läsa min nya skvallerblaska och bara ta det lungt.
Äntligen fredag, och äntligen är ångesten för studiearbetet försvunnet. Är nämligen klar med studiearbete 2 om smitta och hygein kring en lårbensfraktur. Låter intressant va? Inte speciellt.

Hoppas ni får en trevlig helg gott folk:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback