Ännu en dag nalkas

God morgon!

Är lite besviken på mig själv idag, hade ställt klockan på halv åtta för att stiga upp och plugga.
När vaknar jag? jo halv tio, och jag har fortfarande inte satt igång att läsa. Hade det inte varit för den enkla saken att jag inte orkar ställa mig i duschen, så hade jag gått bort och pluggat i skolan istället. Men vem orkar vara fräsch på en fredag?

Sitter i shoppingens helvete. Tradera. Jag lägger alltid massa bud på saker jag inte vill ha, bara för att känna spänningen om man blir överbjuden eller ej. Det är verkligen tragiskt. Sista dumma köpet var en riiiiktigt fult leopardskärp med guldtråd. Sug på det ni!. Sitter och surfar runt lite, och önskar inget hellre i nuläget än att jag hade små fötter och snygga ben.Då skulle jag utan tvekan klicka hem dessa godingarna:


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Tradera är farligt! Jag sitter också alltid och lägger bud på massa onödiga saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback