Alla ♥ dag

Förresten, har ni haft en mysig alla ♥-dag? Det har jag haft i alla fall, både trevlig och generös på kalorier. Jag välkomnar ångesten! Många tycker dock det här är en överskattad dag skapad av handeln, för att vi dumma människor ska konsumera ännu mer. Måhända sant, men vem bryr sig om det när man får fina presenter!
Jag har i alla fall fått massa kärleksbrev på posten, visserligen hade jag skrivit dom själv, men vadå liksom, brev som brev. Fast skämt och sidor, ett jättegulligt armband har jag fått i alla fall.
Men när det kommer till kritan, är det ändå inte roligare att ge bort saker än att få?
Det tycker jag i alla fall.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback