cherry mocca

Här sitter jag och luktar gott! Fick hem mitt lilla paket från oriflame igår nämligen. Och jag skojar inte, handkrämen som jag beställt var helt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbar! både till lukt och funktion. Cherry Mocca, beställ den om ni precis som jag är galen i lukten av körsbär *Dregel*

Nu ska jag dock stiga upp, slänga i mig lite käk och dra till gymmet. Ska försöka få in lite pluggande om jag hinner innan jag ska gå till jobbet.

Tänkte nämligen bli färdig med denna kursen imorgon, så jag kan få börja på psykologin,så den med kommer undan!
Herregud, har snart inte många kurser kvar!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Ne snart är vi klara undersköterskor. Himla roligt. ;) Min handcreme va med väldgit god. =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback