Dagens tips!

Har krypit ner i sängen med min fula men ack så sköna mysdress. Den är i såntdär fult sammet ni vet, velour? heter det det? Men hade jag fått välja ett plagg i hela världen att använda resten av mitt liv hade inte valet blivit svårt.
Ibland är det okej att se ut som en gravid förortsmorsa utan pengar.Eller förresten, varför måste jag ursäkta mig för er, jag har väl på mig vad jag vill? pha!:D


Dagens tips går i alla fall i shoppingens tecken.
Ni som inte upptäckt prylmarknadens mecka, Tradera behöver verkligen göra ett djupsök där. Du kan fynda allt från hårtoffsar till designer kläder, och jag vet inte hur mycket kläder och smycken jag har klickat hem, för en rejäl skitsumma egentligen. Nu rynkar ni fina rikemansbarn säkerligen på näsan, och kan bara genom att läsa det här känna lukten av otäckt second hand. Men om vi kommer till frågan, om använda kläder är äckligt eller ej, så begrunda då följande: Hur många svettiga, otvättade kroppar tror ni inte har provat den där tröjan i en affär innan du gjorde det? Jag brukar prova byxor utan trosor. Heh! Vem är det som är äcklig nu? ja, NI!
Så klicka er in, shoppa utan att varken plånboken eller miljö tar skada och njuuuut!


Idag suktar jag efter dessa snyggingarna! *dregel ner till navlen*


Permalink Dagens tips Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

äckligt snygga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback