hehe

Haha, förresten, igår hände det en sådan bisarr situation så jag garvar bara jag tänker på det. Det konstiga är att det alltid är jag som drabbas av helt osannolika saker, HELA tiden!

I alla fall hade jag lite bråttom, och såg att mina mys-stövlar hade lossnat lite från sulan, sagt och gjort, det fanns inget mer att göra än att snabbt stryka på ett vad jag nu inser i efterhand alldeles för tjockt lager Karlssons klister.
Allt är frid och fröjd tills jag kommer till gymmet och ska ta av mig skorna. Klistret har gått igenom skon, strumpan och fastnat på foten. Men andra ord- Jag har LIMMAT fast min egen FOT i min egen SKO! Hur stor är chansen?
Efter om och men fick jag i alla fall ur foten, även om både strumpan och sko  fick kasseras, för att inte tala om den stackars kvinnan som var och tränade och fick uppleva denna situation. Har aldrig fått sådana kontiga blickar förr.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jannie

Hahahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback