intresseanmälan deluxe!

Förresten, i mina gamla glansdagar, förr i tiden, innan ens Kissie kunde stava till blogg, ( kan hon förmodlgen fortfarande inte med tanke på vad hennes Iq verkar ligga på) skrev jag mycket om bildmanipulation och foto.
Skulle ni få men ack så trogna läsare vara intresserade av det eller är det en helt onödig sak att lägga ner tid på?
Bildmanipuleringen sker såklart i photoshop, och jag kommer dela med mig av mina högaktningsfulla kunskap!
(var faktiskt rätt duktig en gång i tiden, bättre än mina tidigare fotolärare i just manipulering) Nu pratar vi inte om att kunna förändra en hel bild, från en bil till en hund, utan snarare små tips som kan vara kul för er hobbeyfotografer:)


Detta var bland de första bilden jag pillrade med i photoshop, säkerligen 3-4 år sedan nu.
Men så lite, kan förändra så mycket. Det är charmen med foto!





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback