Muliga måndag

Shubba shabba! Wazuuup? *east side tecken*
Allt väl?
Själv är jag totalt utslagen, ligger i sängen och fläskar i mig en banan. Kom nyss hem från ett pass på gymmet med Mikaela. 50 minuter intensiv cross och lite styrka på det. Nu är i alla fall jag på g igen, efter en veckas slarv, med lite motivation igen så känns allt bra.

Dock är inte min rygg på topp. Har suttit hemma hos farmor hela dagen och pysslat med Erikas inflyttningspresent.
Har till och med träsmak i röven efter kökssoffan. Jag har ägnat ungefär 5 timmar åt att klistra och klippa små blommor på kryddburkar, och sen lackat. Det låter kanske varken avancerat eller speciellt fint. Men avancerat var det sannerligen, och fint...njae. Det blev så fult så det blev gulligt. Tänk vilka uppoffringar jag gör för den där flickan.
Ni ska få se när de är riktigt klara.

Idag har jag verkligen gjort allt förut det jag borde gjort- Pluggat. Usch, imorgon gäller det att ligga i. Men den här kursen är verkligen inte motiverande. Helt otroligt löjligt!
Dessutom är jag för jävla bitter över att denna snön aldrig vill ge med sig.Ge mig lite vår och sol.Glittrande sjöar och måsskit på bilen. Fyfarao för Januari!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback