Nackvärk och paprikor

Usch vad ont jag har. Igår när jag var hemma hos Ström sträckte jag till nacken som bara den, och idag värker den ännu mer. Kan bara titta åt ett håll, så ser ut som ett jävla fån. Trots det var jag och tränade förut, tänkte att om jag värmer upp musklerna lite kan jag kanske stretcha bort värken, men det blev ju knappast troligt.
Ska ta några alvedon och se vad eftermiddagen har att erbjuda ( ja, ni läste rätt, alvedon, då är det illa däran! Jag som aldrig stoppar i mig konstiga tabletter)

Senare ikväll ska jag till Jenny och mysa. Tv-kvällar i goda vänners lag är verkligen underskattat. Ska bli himlans trevligt, var trots allt ett tag sen vi sågs och bara umgicks utan några krav. Dessutom var jag nere och handlade och köpte hem lite godsaker, tsatziki, morötter, kålrot, paprika osv och PEPSI!. Nu är kvällen fulländad!


Förresten, helt sanslöst vad jag har blivit beroende av Hm.se´s dressing room. Haha, påminner så mycket om de gamla klippdockorna man hade är man var lite. Kan inte sluta göra nya outfits hela tiden, har säkert fördrivit två timmar nu bara sådär. Testa ni med!

Haha, jag vet, jag har verkligen noll begåvning för att kunna matcha färger. Men vad spelar det för roll, det här är internet, här kan vi ändå manipulera allt, ( som tur väl är)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback