snöiga söndag

Helgen och ja, hela veckan egentligen har varit totalt fullspäckad därav den dåliga uppdateringen. Det är lustigt, förut var jag en sån människa som hatade att röra mig utanför hemmets trygga vrå, kunde inte ens stava till impuls och kunde ägna en hel dag att bara pyssla här hemma. Nu hinner jag knappt komma hem och käka innan jag blir så frustrerande rastlös. I Fredags var jag på 20års kalas hos Josse. Även om jag inte kände hälften av människorna där, så var det ändå väldigt trevligt. Jag menar, jag är ju inte direkt en sådan person som har svårt att tala för mig. Dessutom fick man TÅRTA! mmMM! Dock gav jag upp vid halv elva tiden när den ännu unga och raska folksamlingen begav sig in till stan. Känns att jag börjar bli gammal, hah!

I Lördags var det tjejkväll hos Mikaela. Även denna tillställning var en 5 poängare. Det bjöds på ostbricka, trevligt sällskap och en uns av alkohol.

Söndagen spenderade jag hemma hos farmor, hon bjöd på middag, och sen hade vi SPA hela kvällen. Massage, skrubbning, nagelmålning och badkarsbadning. Kan inte bli bättre.

Fick dock reda på att jag inte skulle jobba måndagen, eftersom de lyckats boka in 3 st personal på SAMMA pass? Hur fan lyckas man med det? helt otroligt. Jäkla tur att jag ringde upp av en slump för att höra mig för. BAH! Planering? Är det ett känt begrepp för er?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback