Söööndag

Hej mina små sparvar!
Hur har er helg varit? Min har bokstavligen spenderats framför datorn och pluggandet. Men det känns rätt skönt att man är igång med omvårdnadskursen nu. Den är rätt maffig faktiskt, en halv bibel med studieuppgifter under bara 5 veckor. Sjukt egentligen.

Usch, ligger här som en uppblåst padda med magen i vädret. Min buk har svullnat det det dubbla och jag kan ställa kaffekoppen på kanten och den står kvar. PMS-symtom är väl ändå bara för härliga! Men nu vet jag i alla fall hur det säkerligen känns att vara gravid. Igen höjdare.

Trots snökaoset var jag och Jenny och tränade i nästan två timmar. Gud vad skönt med tanke på hur mycket socker jag stoppar i mig den här tiden i månaden. 40 min kondition+ helkroppsstyrka+pilatesövningar. Är fortfarande helt slut i benen:)

Nej, nu ska den gugande pingvinen ( jo, jag ser ut som en sådan idag) ta en nypa frisk luft, sen skriker studierna på mig igen. Dock slutar det alltid med att jag pluggar en kvart och sedan spelar patiens i två timmar. Flexibilitet.!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback