Trevliga Torsdag

buhu! Stackars er som inte fått smaka på mina vackra ords sötma på ett par dar. Hur står ni egentligen ut med detta lidande? Förmodligen sitter ni galna och river tussar från huvudet och skriker VARFÖR? VARFÖR JUST JAG?
Mhm, så kan det vara hörrini.

Dock har hela veckan innefattat jobb och plugg, fick färdigt Etik och livsfrågor-kursen igår, så idag fick jag äntligen börja på psykologin, och precis som Mikaela säger så är den riktigt skoj! Äntligen en flumkurs som känns givande.
Ska försöka få undan även denna kursen så fort som möjligt, så jag kan få lite ledigt under lovet. Var längesen jag bara rådde om mig själv, utan massa krav hela tiden.

Dagen i sig har bestått(hrm, stavas det så) just av plugg, sen följde jag med Mikaela när barnen skulle vaccineras, och som belöning blev det fika på hyllan. Nu ikväll har vi tränat, och har precis lyckats däcka i sängen. Obeskrivligt skönt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback