Helg

Helgen kan bara sammanfattas som väldigt trevlig och mysig.

Fredagen spenderades hemma hos Jenny. Vi lagade wok och lekte mästerkockar. Dock blev resultatet över förväntan. Tänk vad lite tacokrydda kan göra för smaklökarna. Vi umgicks mest och var arga och bittra på samhället, med andra ord det vi gör bäst. Såg även i särklass den sjukaste film jag skådat- Bruno. Jag ömsom skrattade så jag grät för att i nästa sekund bli så generad att jag var tvungen att hålla för ögonen. SÅ fruktansvärt bisarr!


Lördagen innebar jobb, lyckligtvis var det den perfekta tiden 7:30-16:00, perfekt en lördag. Begav mig senare till Mikaela och såg på melodifestivalen och fläskade i mig barnens lördagsgodis. (förlåt Nellie och Amanda) . Det var nog enda och sista delfinalen jag ser detta året. Ett totalt skämt. Hur fan kunde inte Sibel eller Lovestoned gå vidare?
VEM FAN TYCKER OM PERNILLA WAHLGREN?! JAG HATAR HENNE, HOPPAS HON BLIR ÖVERKÖRD AV EN LÅNGTRADARE SÅ DET DÄR JÄVLA BISARRA LEENDET HON ALLTID BÄR PÅ FÖRSVINNER FÖR GOTT! GAH! Hur fan tänker svenska folket egentligen? Nej för fan, skickar vi inte en androgyn operasångerska, så tar vi en bög vid namn Jöback. tvi tvi. Hrm. Förutom det där missödet ( fan ta er som röstade) SÅ hade vi en väldigt trevlig kväll. Therese gjorde oss även sällskap lite senare och vi glodde på en toppenfilm, och den var svensk dessutom : Prinsessan. 4/5 toast. Huvudrollen gjorde super! Eloger för modet den bruden hade. För att inte tala om hur snygg Anastasios Soulis är! *dregel deluxe*


Idag åkte lilla familjen Rönn in till storstan. Jag och mamma gick och småshoppade. Blev bara lite smågrejer som jag ska ha nästa helg, nytt smink, nagellack och ansiktsvatten. Hälsade även på tvillingarna. Usch vad skrämmande det är att de fyller 3 år iår, det var ju för fasen bara förra veckan som de låg på min mage, nån vecka gamla och sov. Åhhh! Önskar att alla mina vänner kan skaffa bebisar som jag kan ta hand om. Bebisar och mat är det bästa som finns. (samt att bajsa när man är riktigt bajsig, underskattat)

Nu ska jag skölja ur håret, sen blir det sängen.
Imorgon väntas plugg. Har saknat vår lilla sammanhållning och grupp i skolan, den bästa av de bästa;D




MHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Haha du e ju så ball..... =0) Jag har med saknat de och i morgon får vi äntligen återförenas allihop. haha :P Hoppas du sover gott inatt...Puss <3

Postat av: Anonym

Hahaha :D "förlåt nellie och amanda" awesome!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback