Finurliga fredag

GAH!
Hade skrivit ett jättefint och långt inlägg, med hjärtan över varje i, och stor bokstav och punkter på rätt ställe. Men när jag skulle ingofa en bild råkade jag klicka ner hela rutan. Blir frustrerad! Det är inte lätt att ha så tjocka fingrar som jag, när jag rör en tangent trycker jag liksom ner alla andra med, och det blir bara kaos. Nu orkar jag verkligen inte skriva om allt så nu får det istället bli en kort uppdatering:

Om gårdagens besvikelser var överhängande började denna dagen dessto bättre. Frukosten tillbringades tillsammans med Erika på Hyllan. Smörgås, kaffe och massa struntprat. Det bar sedan vidare till gymmet, där det motionerades för hela slanten. Nu sitter jag här lagom mör i kroppen, och med en svettdoft värre än ja...något väldigt svettigt. Men annars är det fint. Ska slänga mig i duschen och köra till jobbet. Har en hel helg med jobb framför mig. Men det är rätt skönt med ett avbrott från studierna.

Hoppas ni får en härlig helg!



En gång, för längesen, fotade jag Erika.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

jag älskar denna bild. dags för en ny fotografering snart? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback