Hej era små äckel

Några av er som läser detta ( förmodligen ni vackra och intellektuella dvs. inte många av er) förstår varför jag inleder med en fras som kan anses som något stötande och otrevlig. Ni andra som inte direkt får ett leende på era torra läppar ( använd läppsyl förfan) tänker istället något i stil med: Den där jävla fittan Jessica kallar mej för äckel bara fär att jag ska må sämre och på så sätt uppträda därefter?
Japp, precis så är det. Va det så uppenbart?:/ heh!



Idag satte plugget igång på allvar. Herregud min skapare, känns som om jag varit ledig i 200 år. Den obligatoriska hysterin och ångesten över ej skrivna studieenheter börjar sakta smyga sig på.  Antar att jag får ta tag i det sista i denna flumkurs.......imorgon eller någon annan gång. Laddade ner den omtalade Slumdog Millionare så blir väl att slänga på den nu. Återstår att se om den är värd sin respons. Tycker många kritikerrosade filmer är så fruktansvärt överskattade. Star wars måste vara de mest meningslösa filmatiseringen som någon skådats. Jag förstår inte charmen, kulten, humorn, effekterna eller historien bakom. Jag förstår INGENTING! Nu lär jag väl få hotbrev på posten för mitt totalt okulturella uttalande..


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Chewbakka

VAVAVAVAVA?? Vad menar du att star wars är dåligt??? Jag ska stolt spatsera runt med min star wars-tröja nästa gång vi ses! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback