Kaffe och drama

 

 

Idag blev det icke mycket övers för något plugg. Alltid dyker det upp något roligare eller mer brådskande. I eftermiddags var det nämligen Kaffedags med Jenny och Letty. Lite Kaffe, mycket struntprat och en del lek. Leticia måste i särklass världens största dramaqueen. Idag när vi busade petade jag henne försiktigt i magen. Flickan tar medvetet ett par steg bakåt, slänger sig handlöst på golvet FORTFARANDE MEDVETET! och ger sedan mig skäll för att jag puttade henne. Haha! Underbart gjort av en 2,5-åring!

Hon har även gjort en egen sång om mig som lyder följande, jag citerar ordagrannt:
"Kalle Anka satt på en planka, ropade såhär: JESSICA RÖNN! JEEEEESSSSSICA RÖÖÖÖNNNNN!

De ni.

Fotona klickade jag när vi var ute och plockade blommor i somras.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback