Molniga måndag och dagens tips

Dåligt uppdatering från min sida märker jag, men jag har faktiskt haft bättre saker för mig i helgen, nämligen jobbat.
That´s it ungefär. Idag blev det en helt krav-lös dag. Inga som helst måsten, utan en dag fylld med trevliga saker.
Startade denna måndagen med att träna en stund med Erika. Vi var kanske inte direkt överambitiösa, men lite konditionsträning blev det i alla fall.


Förmiddagen fortsattes hemma hos Mikaela, där det generöst bjöds på thé och bullar, lek och fnisser och till och med middag Ytterst angenämnt. Så tackar ödmjukast för trevligt sällskap och superb mat.


Idag blir faktiskt dagens tips en film! Det passar väl bra i vinterkylan så säg så säg!
För er som inte sett filmen Year one, men tidernas roligaste skådespelare i Jack Black i huvudrollen, borde klicka här. Jag tror nog jag sett denna 34432234234 miljarder gånger, men garvar lika mycket varje gång.

HahAHAH! skrattar bara jag ser på trailen. Jack black, jag älskar dig!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

håller med om att Jack Black är en av världens roligaste! finns nog inte en enda dålig film med honom. http://www.youtube.com/watch?v=ycTz89FEa4c denhär är så jävla rolig :D

Postat av: Mikaela

Tack själv gumman. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback