Oslagbara onsdag

Fyfasen rent ut sagt vad trött jag är. Har spenderat hela dagen med Fr. Miding även idag. Följde med och storhandlade. Och då var det verkligen storhandlade. Hon köpte blommor och gardiner för 1500 spänn och käk för 3000. Ja, säger då det, de rika det kan, vi andra kommunalarbetare får nöja oss med att försöka.

Vi tänkte även ge oss på att skruva ihop Erikas nya tvbänk med bokhylla, men när vi insåg att vi inte ens kunde förstå första punkten på beskrivningen så gav vi upp. Men hallmöblerna blev ihopmonterade i alla fall. Inte tack vare mig dock, men jag är ett bra moraliskt stöd. Åh jag vill med flytta!:(

Känner att jag skulle behöva plugga lite, men har verkligen varken orken eller lusten.Imorgon måste jag dock pallra mitt feta arsle till både skolan och gymmet. Blev minsann ingen träning idag. Om man bortser från allt pulsande i snön. Herregud vilket snökaos!

Dags för min skönhetssömn, krävs mååååånga och åter oändliga timmar för att den ska ge resultat.
Sov gott !


Den här supersnygga bänken hade Erika invensterat i. Fast den var i svart och med blommönstrad madrass och korgar. Ack så snygg!


 


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback