Plugg

Människan socialt och kulturellt.
Tror personen som skrev denna kursen var pårökt eller nånting.
För ja, det känns som en jäkla flumkurs med massa upprepningar.
Kollar igenom det jag skrivit och uptäcker att jag i stort sett har ältat samma saker om och om igen.
Men det gör inget, för nu har jag mina 3 sidor. Phu! och snart är även denna kursen klar.

Och dessutom fick jag MVG på de tre senaste enheterna, så varför ska just studie 5 vara så invecklad?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Jag tyckte att människan socialt och kulturellt var den roligaste kursen hittils! fick dock inte mvg på varje enhet men VG i slutbetyget! high five (resten fick jag bara G i :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback