This time baby I´ll be bulletproof

Idag har jag nog inte så mycket att tillägga. Blev ett hårdpass på gymmet, ( hårdpass, och hårdpass mest jag som är klen) med Erika. Idag är jag väldigt stolt över mig själv, jag tog ett beslut jag borde tagit för längesen.

Ska krypa ner i sängen och glo på family guy en stund.
Här får ni istället en riktigt shysst låt som p3 egentligen pumpat sönder för längesen, men ändå alltid får mig att vilja svänga på mina två lurviga.

HEJ! ♣

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JQm_F-4DKc8&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JQm_F-4DKc8&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback