Tokkära torsdagskväll

ÅH!, ÅHHHHHHH! Mina ögon glittar! Kom precis hem från Mikaela. Ikväll hade hon två hundar där hemma som vi gav oss ut på promenad med i kylan. Den som inte smälter när man ser den lilla mini schitzun Ronja, har ett hjärta av is. ÅHHHH!ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! AW! Jag vill med ha en hund. Idag! NU! Men nej, istället har jag bara en lönnfet tråkig katt, som är för fet för att ligga på fönsterbrädan utan att trilla ner.

För övrigt var kvällen väldigt angenämn. Så tack Mikaela för att du fördriver min tid.

Dags för att sova tror jag bestämt. Imorgon ska jag verkligen bara ta det luuuuuuuuungt. Jobbar kvällen och sedan hela helgen. Tröttsamt, men ack så kul. Säger som så många gånger förr, Jag älskar mitt jobb:)
God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback