Torsdag

Sitter med ett leende på läpparna. Herregud, har inte sovit såhär gott på flera månader. 13 timmar i sträck är nästan omänskligt! Men ack så underbart!

Har i alla fall fått i mig dagens frukost och kaffe, så nu är jag på ett strålande humör. Har så mycket jag vill göra idag så jag vet inte riktigt vilken ände jag ska börja i. Tror det får bli med disken, sen städa av i sovrummet. Ser ut som åskan slagit ner. usch....men och andra sidan är det strålande väder ute så en promenad känns lockande.
Får se vart vi landar.


Hoppas ni får en händelserik dag!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Vi har tagit över henne för att ge henne en sista chans annars blir de hundhimlen. ;-( Mamma kan inte ha kvar henne pga flytt. Plus att hon är elak mot sin dotter. Doris är elak mot sin dotter asså. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback