Totalt misslyckade torsdag

Jag får sådant fruktansvärt dåligt samvete när jag sover länge, och sedan ligger kvar i sängen och sparkar mig ännu tröttare. GAH! vad jag hatar mig själv vid såna tillfällen. Låg i pyjamas till tretiden i eftermiddags, visserligen låg jag i sängen och pluggade hela dagen ( bara 5 enheter kvar nu PHU!) men ändå.Vidrigt!

Nu ikväll stack dock jag och mikaela till gymmet och körde lite kondition. Nån styrka har det inte blivit på ett tag, men jag tycker fokus för min del bör ligga på just förbränningen. Skönt mör känner jag mig i alla fall.! Får bli ett mer intensivare pass i morgon.

Denna helgen ser jag verkligen fram emot, imorgon blir det lite firande hos Josse, som för övrigt fyller 20 år idag, Grattis världens bästa du! På lördag är det tjejpartaj hos Mikaela, med coctailtema.Det ska bli riktigt kul! Känns som om jag aldrig klär upp mig nu för tiden, går alltid i mina joggingbyxor, håret okammat och utan smink. Varför slösa på resurser när man ändå inte har någon att göra sig fin för? tss..

Godnatt vänner och fiender, må er sömn vara lugn. Tjillevippen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Hur du än är klädd, sminkad, osminkad eller inte borstat håret så är du alltid fin. ;-) Tack för gympasset och skjuttsen ikväll. <3 Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback