Träningsvärk deluxe

Min stackars rygg mår inte bra idag. Körde lite ryggövningar igår när jag tränade, och det känns verkligen idag!
Fick rulla ur sängen i morse. Vet inte om jag ska skratta eller gråta! Får väl säga som den där snubben på min faders jobb sa en gång, när chefen kom på honom sitta och slöa och läsa tidningen på arbetstid:

Chefen: "Herregud jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?!"
Snubben: "Ja gråt du en skvätt om du tror det hjälper"", sen fortsatte han läsa sin tidning.
Så vill jag med säga till min chef en gång i tiden, det är mitt mål i livet.Hah!

Nej nu ska jag pallra mitt dallrande arsle till jobbet. Kvällspass idag med, hatar verkligen detta passet 13-21:15, hela dagen förstörs. Men och andra sidan gör det inte så mycket för jag gillar mitt jobb och denna helgen jobbar jag med roliga människor så tiden passerar förbi rätt fort.

Tjipp och hoj!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Haha grejerna kommer den 28:e så innan dess har jag tid med allt. mohahahaha ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback