trivsamma torsdag

Jisses Amalia vad jag har hunnit med mycket idag, för att vara Jessica dvs. Fick äntligen tummen ur valfritt hål och städade undan julen här, knäskurat golvet och bytte tavlor. Fick massa nya tavlor i julklapp, vet knappt vart jag ska hänga alla. Lyckades till och med plocka isär den stationära datorn och dammsuga den. Har hört att 2 cm damm i fläkten inte är så nyttigt. Men vad vet jag, jag är varken smart eller teknisk.

Blev sedan ner till Kaskad och simma med Erika. Riktigt flitiga har vi varit. Tyckte att vi kunde få lite vila från hårdträningen idag, så vi mjukade upp kroppen med 1,5 km frisim istället. Ibland blir jag riktigt chockad över mig själv. Men allt går fort om man har trevligt sällskap och tusen saker att prata om.


Kan inte hjälpa det, men äääälskar verkligen sånahär gamla porträtt, känns som om jag har tusentals. Dessa är i alla fall de senaste i samlingen.

 

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback