väder

Hej små turturduvor!

Hur står det till i hettan? Själv ligger jag helt larmslagen av chock. Från att 1 juni haft vinterjacka på sig har det varit 25 grader och stekande sol i tre dar nu. Vadå radikal väderomvändning liksom?  Men det är bara att tacka vädergudarna extra mycket och hoppas på att de håller i sig. Dock blir jag speedad när det är sol ute. Kan inte sitta inne en sekund utan att bli rastlös ( sitter faktiskt ute i skuggan och skriver detta). Efter gårdagens repetetionslektion, cyklade jag, Mikaela och barnen ner till börjes och käka mellanmål/lunch. Fick sedan ett infall att vi skulle bada, så det blev att ta sitt pick och pack och cykla ner till mårdslycke. Dock tycker jag man är renare innan man badar i det där äckliga vattnet än när man kommer upp igen. Dessutom ligger det andskit överallt.
Det blev sedan att snällt men bestämt cykla till gymmet och träna en stund, och sedan hem till Mona och Henrik för lite trevligt sällskap och vin.
Vaknade upp på Midings soffa med dregel i mungipan i morse. Vi begav oss till Karlskrona för att lämna av Ida med bihang, njöt lite i solen och käkade ofantligt gigantiska glassar från glassiären. Efter en solig tripp hälsade jag på familjen Karlsson en stund och blev bjuden på nybakad sockerkaka. Nu ska jag fixa och dona lite, sen bär det av till gymmet igen. Men vem fan har egentligen lust att stänga inne sig när det är underbart ute.

Det var väl en mindre spännande uppdatering angående senaste dagarna. Men nu har ni lite koll i alla fall era nyfikna satar:D:D:D!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Du är bäst baby...<3 <3



De är så roligt att umgås med dig och mina barn bara älskar dig asså. <3 Va vore livet utan Jessica Rönn? ;-)



Tack för en mycket trevlig dag & massa goa skratt. <3



Love you honey...<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback