FREDAG

Trodde aldrig den här veckan skulle ta slut, den har varit allmänt tråkig och tjurig.
Nu är den dock i sitt slutskede ( helg räknas inte till veckan, helg räknas som en möjlighet till att få tillbaka sitt liv). Idag är jag bokstavligen helt slut. Stressade runt som en jävla galning halva dagen för att kunna fixa småsaker tills imorgon, glömde hälften ändå..
Tog med Tyke ut på promenad med Mikaela och barnen i närmare två timmar. Vädret var så underbart. Suktade i mig solstrålarna som om det vore de sista för i år och helt plötsligt kändes livet underbart igen.
Ikväll blev det träning, dock mår jag inte speciellt bra så något intensivt fick det minsann inte bli. Men bättre än inget.
Märker nu hur totalt ointressant det här inlägget blir, men orkar inte engagera mig, ska nog gå och lägga mig så jag är speedad imorgon. God natt.




Bilderna är dock snodda av Mikaela.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Fan va bra, va duktig du är gumman. <3 Har du med stegräknare? Va skoj. hihi Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback