Jahaja!

Haha vad full i skratt jag blir. Jag som aldrig får kommentarer, ( förutom mikaela) hade helt plötsligt fått 3 nya på samma inlägg, från helt okända människor?!. Lustigt:S Men välkommna, trots att mina vackra ords sötma förmodligen inte kommer tilltalar er speciellt mycket. Skriver trots allt rätt interna grejer.

Nu har jag i alla fall varit och tränat. Underbart skönt. Var nästan en vecka sen, sen sist. Har kommit så mycket saker emellan och allt för lite tid. Heregud vilken poppis människa jag är! ehhhh!?
Nej nu ska jag snabbt in i duschen, ladda kaffekannan och NJUTA av säsongstarten av desperate housewives. SOM JAG LÄNGTAT! har gått i en dimma hela vintern. och plötsligt ser jag en framtid, jag ser ljuset. underbart med moderniteter som telivision!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback