Växjö das stadt

God kväll!
Här sitter jag med en mage som lika gärna kunde varit havande i 9onde månaden. Har precis ätit våfflor och haft mormor och morfar på besök. Till mitt försvar kan jag faktiskt säga att det var "nyttiga" våfflor enligt VV-recept så sådär jättefarliga var de trots allt inte. Okej? OKEJ!?

Idag var jag och min kära moder inne i stan och shoppade lite. Fasen vad trist växjös shopping utbud är. Orkade inte ens engagera mig i att hitta något av värde. Det fick endast bli två par skor, helt neutrala som jag kan springa runt i när denna eländiga snö gett mig sig helt. Ska tvinga med Sabina till Karlskrona nästa vecka och gå i tidernas BÄSTA affär, cubus. Finns ingen affär jag älskar såsom denna underbara skapelse. Åh! Vill åka dit genast. *slänger sig på golvet och lipar som ett barn*
Nej nu ska jag ringa min bästaste bästa vän Sabbelina och övertala henne att följa med mig på lördag!

Puss och kram.
Slänger upp en bild på mina köp senare.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback