=)

Efter att vaknat upp kravlat sig ut i duschen och insett att man trots x antal timmars sömn fortfarande är full, så tänds en gnista nånstans där inne, dagen kan i alla fall inte bli sämre. En vis man sa en gång: "jag blir aldrig bakfull. För att bli bakfull krävs det att man slutar dricka!" Så tack Lemmy för det goda rådet. Efter mycket velande så begav jag mig i alla fall till Konga och folketshus tillsammans med systrarna Hallin/Bodin. Bullet spelade, och självklart kom vi för sent för att hinna se Scams. Men trots att stället inte var fullsatt var det ändå en riktigt angenämn kväll.
Mitt stora motto i livet är att man har inte roligare än vad man gör sig, och skrattar folk åt dig, kan man i alla fall skylla på att du var full.


Idag har jag tillbringat i stort sett hela dagen framför datorn. Har plöjt igenom snart hela första säsongen av Sons of Anarchy. Mhmmmm! vilken klockren serie. Dessutom rinner det lite dregel så fort rollkaraktären Opie skymtas till i ett hörn. Yummi!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback