Karlskrona

Har slarvat nu i en vecka, så idag blev det minsann att ta tag i träningen igen. Dock blev det någorlunda lungt med bara lite konditionsträning ( känner mig fortfarande bakfull efter helgens bravader) och en promenad med Josse.
Tänker minsann inte tappa min kondition eller motivation heller för den delen.
Idag impulskörde jag och mamma till Karlskrona och CUBUS! Ingen blev lyckligare än jag. Blev ett par jeans och en förmodad klänning till Josses student. Jag älskar Karlskrona, måste vara Sveriges i särklass vackraste stad, kan strosa runt i timmar och bara njuta. Nåt som inte är speciellt härligt är dock den förbannade havsblåsten som tränger in under skinnet. Ligger 4 timmar senare under täcket med tjocktröja och raggsockar och känner mig småraggig. Dessutom är det första Juni i morgon och senast idag använde jag min vinterjacka! Det är ju helt jävla sanlöst.

Ska minsann krypa ner i sängen och sova gott.
Är helt slut

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback